kristiane -

Bryggen, havnen og Flien

• 4

Varmt vann med sitron // Tromborg produkter // Hvitt og lysebltt // Blad og kaffe p terrassen // Drikker kaffe og venter p Christoffer som kom p besk fra Kristiansand // Csarsalat til lunsj

Har sttt stille her inne i noen dager n, jeg har jo hatt besk av skjnne Christoffer. Bilder og blogg er ikke helt prioritert da :) Til tross for psregn i Bergen, har vi hatt en kjempefin helg. I morgen reiser han tilbake til New York, og jeg har helt vondt i magen!

Tok dette bildet for noen dager siden (har forsterket fargene) ikke langt fra der jeg bor. Synes det er s fint med solen som treffer seilbten :)

• 7

slappe av med te, knekkebrd, yoghurt og litt frukt eller br til frokost er den perfekte starten p hverdagen i mine yne

I dag har jeg ikke forelesning fr kl 14, men da er jeg heller ikke ferdig fr kl 21 i kveld. Kunne godt startet tidligere... :)

• 1

Her seiler ssteren til Christoffer (Josefine), s flink!

N har jeg vrt fire ganger i Kristiansand i sommer, og det har faktisk vrt like fint vr hver gang. Det er s deilig.

Jeg og Christoffer har kost oss masse denne helgen. Vi har vrt i bt, laget god mat sammen, spilt tennis og slappet av.

N er jeg tilbake i Bergen, og han kommer til meg p fredag og skal vre her den siste helgen fr han reiser tilbake til New York. I mellomtiden m jeg alts vre litt flink student denne uken, s ikke jeg blir hengende etter med det samme.

Er det ikke fint i Kristiansand? Srlandssommer er ihvertfall ikke oppskrytt :)

• 3

N drar jeg en langhelg til fine Kristiansand for vre med kjresten min :)

Snakkes snart

Blir s glad av slike fine farger og coverbilder. Ny utgave av Costume er lykke og velvre for meg, og sammen med en stor kopp te kapsler jeg meg inne i min egen, lille verden.

• 8

Det har nesten ikke vrt noe fint vr den delen av ferien jeg har tilbrakt hjemme i Bergen i sommer. Men noen sm glimt av sommer har det vrt

• 4

Fra familiebesk hos min onkel p lrdag

Overnattet hos mamma etter familiebesket p lrdag, og bare koste meg masse med henne og min lillesster hele sndagen.

I morgen skal jeg ha min frste forelesning denne hsten, og ferien min er da offisielt over. Gleder meg egentlig litt ogs :)

• 1

Disse mandlene med hvit sjokolade er skikkelig gode. Det har gtt ned en god del det siste dgnet.

Jeg bakte scones til frokost, har ryddet, vasket og laget kake til feiringen av min onkel i kveld.Ute regner det, og jeg kose meg med en film MIDT P DAGEN.

Denne hsten skal jeg faktisk ha forelesninger en del lrdager ogs, s n nyter jeg den siste friheten :)

• 1

Kjre Bergen. De f gangene du fr bade i solskinn er du - med dine majestetiske fjell, mengder av blomster og gamle bygg- garantert et av de fineste stedene p jord.

Marita laget ferskpresset appelsinjuice til frokosten vr // Bryggen // Kaffe og dessert p takterrassen // Vin og solnedgang i Kristiansand

Laget scones til frokost i dag, nam // sol og solbriller p // vknet til dette gjennom vinduet // Mini-sjokoladekake og blbr :)

@kristianenr

• 3

Hadde egentlig ikke kommet ordentlig p plass igjen etter at jeg flyttet tilbake fra NY i begynnelsen av sommeren. Men jeg ordnet litt p soverommet mitt i gr, og n begynner det etterhvert bli bra. Pappa skal lage skohyller til meg ogs.

Det er omtrent ikke noen av mine venner som fortsatt bor med foreldrene sine, og det er jo litt rart for meg skulle bo hjemme igjen, men s tenker jeg at jeg er heldig som har muligheten til det ogs. Det er ganske nrmt bde NHH og BI (skal ta fire enkeltfag tilsammen p begge steder), og jeg sparer jo enormt med penger p bo hjemme. Studielnet mitt kan virkelig ikke stige s veldig mye mer n, da tror jeg det gr galt med meg.

De frste forelesningene mine begynner neste uke, og selv om jegELSKER sommer og ferie, skal det bli godt med litt struktur p hverdagene igjen ogs.

• 0

Tilbake i Bergen er vret dessverre ikke p sitt beste, men jeg har heldigvis ftt oppleve litt skikkelig srlandssommer da. Denne helgen var tredje gangen jeg var i Kristiansand denne sommeren, og vi har drukket masse vin, spist rret (som flinke Christoffer har fanget selv med harpun, hehe), blskjell og reker. Ogs har vi badet og koost oss :)

• 5

BAM. Brettet ut over hele skjermen.

N drar jeg til Kristiansand for helgen, og skal endelig se min skjnne kjreste igjen. Gleder meg S mye :)

• 1

Etter mange dager med deprimerende regn ble det omsider kjempefint vr her. Da tilgis plutselig alt annet pissvr, og Bergen er da verdens fineste by. I dag har jeg kost meg sammen med to av bestejentene mine, Betina og Karina, og spist sushi og is.

Frste uken av august er forbi, blir helt redd. N gjelder det virkelig nyte den siste sommertiden. Og kjrligheten :)

• 11

Omsider prvd caviar nails // kosekveld med lillesster // blad, kaffe & mrk sjokolade // livet er jo faktisk tilfeldig, s det m nytes // morgentke // Pukka te har vrt favoritten i mange r n :)

• 0

Gresk yoghurt og jordbr, nam. Fr jeg gresk yoghurt er morgenen komplett. Jeg liker egentlig ikke ligge lenge alene i sengen og bare vri meg, men i dag var det s deilig bare kose seg med kaffe og ELLE Decoration. Min stemor er interirdesigner, s jeg er s heldig at jeg har tilgang til massevis av interirmagasiner :)

Etter middagen ganske sent i gr kveld fant vi plutselig ut at vi spontant skulle feire bursdagen til min steonkel som kom innom oss p vei hjem fra ferie. S da bare kastet vi oss rundt, og fra klokken 22 og utover kunne vi kose oss med kaker, vin og Grace Jones (haha).

Slike herlige ting man kan gjre nr man har fri neste dag :)

• 1

Det er sndag, det hljer ned i Bergen, og jeg lengter veldig tilbake til dette! Det er bare litt over en uke siden vi kom tilbake fra ferie i Frankrike, men det fles allikevel allerede s fjernt. Det er rart.

Heldigvis er det bare 5 dager til jeg ser Christoffer igjen :)

• 2

Bilder fra i gr da vi feiret Betina p forskudd. I dag har vi hatt familiemiddag for henne og kjrt p med kaker, boller, br og krem utover hele kvelden. Herregud som vi har proppet oss!

L.O.V.E

Marseille

Jeg, Christoffer og Christoffer sin kamerat Markus overnattet en dag i Marseille fr vi dro videre med leiebil til St. Maxime, hvor foreldrene til Christoffer har feriehus.

Sainte- Maxime

I St. Maxime koste vi oss s masse fra morgen til kveld :) Huset deres er skikkelig fint og koselig med utsikt over til St. Tropez. Vi har drukket rosvin og spist masse god mat! Vi var innom St. Tropez og Cannes ogs, som egentlig ligger like nrheten.

Saint- Tropez

Cannes

Wiii, ser det ikke fint ut?? Jeg har kost meg skikkelig mye! Jeg hadde aldri vrt i Sr- Frankrike fr, s det var veldig gy f med seg. Jeg trodde frst at vi skulle til Nice, men jeg var jo tydeligvis helt ute, haha.

Etter vi kom fra Frankrike var jeg to netter i Kristiansand, men n er jeg tilbake i Bergen, ogdet er kun litt over to uker igjen av min lengste sommerferie noensinne ;)

• 6

N drar jeg avgrde til dette fine stedet for vre med Christoffer. Ogs skal vi til Frankrike! P fredag drar vi fra Kristiansand til Marseille og overnatter n dag, og dagen etterp drar vi til Nice i en uke med familien hans. Gleder meg!

I mellomtiden oppdaterer jeg jo min Instagram, s dere kan flge meg der s lenge :) Heterkristianenr

Snakkes snaaaart! <3

• 2

Kalender p kjkkenet // Ny ansiktskrem fra Elizabeth Arden // Pusen Selma ligger klin i ro med potene til vrs, ser ut som hun er utstoppet // Elsker glasset mitt med hodeskalle fra Zara Home

• 1

Frokost med skjnne Tine. Overnattingsbesk av/med venninner blir man egentlig aldri for gammel til. Det er gtt et helt r siden vi s hverandre sist, siden jeg har bodd i NY. Da jeg var hjemme til jul rakk vi aldri treffes ettersom Tine bor p Voss, og til n i sommer har vi vrt p ferie om hverandre. Men ENDELIG fikk jeg treffe godjenten igjen, og hun fikk omsider julegaven sin, haha.

Nr man har vrt venner s lenge som vi har, s merker man nesten ikke at man har vrt fra hverandre. Ihvertfall ikke p stemningen. Men det er jo alltid mye som skal fortelles, og detaljer som skal p plass, s da flyr tiden skremmende fort.

N er det bare regn og tykk tke her, HVA ER DET SOM SKJER? Men Bergen kan bare ha det s godt, for jeg drar til Christoffer i morgen :)

• 6

Min gode mamma har bursdag i dag! Jeg laget suksessterte og melkesjokoladekake med pisket krem, og hun ble s glad! Jeg har bare tusset rundt her i hele dag med mamma og venninnene hennes, drukket ca to liter kaffe og spist altfor mye kake.

Det er visst matbilder det gr i her inne disse dagene :)

P tirsdag dro jeg en liten tur p hytten p Noty i Sogn med pappa og en av brdrene mine, Rupert. Noty er en liten y uten veier, midt ute i havgapet hvor min farmor vokste opp. Dette er familiestedet vrt, og pappa, min onkel og min tante har hver sin hytte liggende p rekke og rad bortover. Min onkel sin hund er helt ifra seg av lykke nr han kan lpe fritt rundt p yen uten bnd.

Med fint vr om sommeren er Noty et paradis p jord i vre yne. Med unntak av mkeskrik og lyder fra havet, er det helt, helt stille. Man kobler faktisk ut hele verden, og mister fullstendig tidsperspektiv. Jeg har s mange fine barndomsminner derfra! Spenningen ved vre med pappa og hente krabbeteiner, Farmor som laget seibiff, hjemmebakt brd og vafler, kveldsbading fra kaien, tubekjring, fisketurer, hopping p trampoline, lange kvelder med masse god mat.. og det mest tekniske vi hadde var radio.

Den dag i dag er vi heldige hvis vi fr inn litt 2G p mobilene i den ene delen av stuen. Men det gjr liksom ikke s mye. Det er s deilig bare vre sammen. Om kveldene tenner vi lys,spiller kort, snakker og funderer over de rareste ting, hurtigruten lyser opp p det mrke havet i det fjerne, og alle guttene i familien drikker som sjmenn. Ingen TV, ingen Mac. Bare genuin familiekos :)

N er jeg tilbake i Bergen, og teller ned dagene til jeg skal til Kristiansand til verdens skjnneste!

• 3

N reiser jeg til hytten i Sogn i et par dager.. TENK hvis det blir fint vr ;)

Shorts: BikBok // Sko: Nine West // Magetopp: Moschino

I gr hadde vi et lite jentevors med ost, kjeks, druer og vin hos min beste Betina, og kvelden/natten ute i Bergen i gr var faktisk en av de gyeste jeg har hatt p lenge! Snn er det jo nr man treffer "alle" ute, og det er bra vr og stemning. Jeg er egentlig ikke s glad i nachspiel, men natten gikk bare s sykt fort. Vi krp hjem og sovnet kl 6 i dag tidlig, og sov dermed vekk en dag med fint vr. Men det var verdt det!

Hper alle har hatt en fiiin sndag! :)

Kaffe // Nytt armbnd // Rosa negler // Vaffel

Voluspa duftlys // Solnedgang // Hei // Hjemmelaget blbris

Eneste sommerantrekket p to uker // Costume og iskaffe // Reker // Kjeks, ost, valntter og honning

• 2

N er det to uker siden vi kom tilbake fra Alicante, og jeg har ikke sett snurten av solen siden det. Med tanke p hvor vakkert det faktisk er i Norge nr det er fint vr, s er det ganske synd at nordmenn (kanskje spesielt bergensere) faktisk m reise utenlands for f skikkelig sol om sommeren.

Men s er det kun to uker til jeg skal til Nice med kjresten min og familien hans, s meg er det ikke synd p :)

• 3

Egentlig var det altfor kaldt til g med dette i dag. Jeg er nesten flau over Bergen. Jeg vil g med sommerklr!!

Gresk yoghurt med rrte jordbr, nam!

I dag fristet det med en lpetur i skogen, men dette vret er jo helt sinnsykt. S da blir det pizza og film istedefor.

• 3

Jeg fler egentlig at varm drikke og nybakte boller hrer hsten til. Men her psregner det, og da holder man seg inne.

Men rrrgh det er jo SOMMER! Vi burde kunne sitte p terrassen og spise vannmelon.

Fr hpe p bedre tider :)

• 3

Har akkurat kost meg med nyeste Costume og iskaffe p terrassen. N skal jeg straks til flyplassen for hente kjresten min som skal vre hos meg i noen dager. Jeg er suuperfornyd :)

Vi var 13 stykker som dro p vennetur i ti dager til Torrevieja utenfor Alicante. Godt f tatt igjen litt med de alle siden jeg har bodd borte en stund.

Vi har solt oss, shoppet, vrt ute, spist masse god mat og bare hatt det veldig, veldig bra!

Snn ellers gleder jeg meg S mye til se kjresten min igjen i helgen!! Ogs skal jeg blogge litt mer, det er jo s gy! Jeg er veldig heldig som har hele sommeren fri til kose meg og reise litt, selv om jeg da lever p et begrenset budsjett ;)

Til hsten blir det skole igjen. Jeg skal ta fire ulike enkeltfag som jeg ikke har fra fr i min bachelorgrad, for etterkomme kravet for ske master i konomi. Det kommer til bli et hardkjr, s da gjenstr det se om ting gr etter planen.. :)